مبلمان مدل اوزل

توضیحات محصول

بروزترین مدل‌های مبلمان کلاسیک و نئو کلاسیک ترک
ست ۸ نفره دارای ۲ کاناپه سه نفره، ۲ مبل تک‌نفره، جلو مبلی و بغل مبل

  • چوب: سوپر راش گرجستان خشک کن رفته
  • پارچه: ترک
  • ضمانت: پنج ساله

طراحی و ساخت توسط استاد کاران ترک با بهترین متریال ترکیه در تبریز

نکات مهم قبل از خرید مبـلمان کلاسیک

قبل از خرید مبلمان کلاسـیک، باید به اندازه و ابعاد خانه، سبک کلی فضا و دیگر وسایل موجود در آن توجه کرد. این مبل جلوه ای اشرافی و لوکس دارد و بیشتر با رنگ ها و ابعاد سنگین و بزرگ همراه است. با این حال، یک ست هفت نفره مبل کلاسیک برای یک آپارتمان 40 مترمربعی، انتخاب مناسبی نیست. به هر حال، حتی با انتخاب مبلمان با سلیقه، زیبا و با کیفیت، اگر فضا خفه شود، به جلوه ای خاص و پویایی دست نخواهید یافت.

رنگ مبلمان کلاسیک

در رنگ‌آمیزی مبلمان، به طور کلی از دو نوع رنگ براق و پوششی استفاده می‌شود. رنگ پوششی سطح چوب را به طور کامل پوشانده و از تشخیص ترک خوردگی و اشکالات چوب جلوگیری می‌کند، در حالی که رنگ براق این ویژگی را ندارد و با نگاه کردن به سطح چوب، کیفیت چوب بکار رفته در مبل قابل بررسی است. همچنین، استفاده از رنگ با کیفیت و رنگ‌آمیزی یکنواخت در بدنه مبلمان باعث زیبایی بیشتر آن می‌شود.

ست مبـلمان کلاسیک چند نفره است

ست مبـل کلاسـیک معمولا شامل یک تک نفره (تکی)، دونفره (دوتایی) و سه نفره (تری‌تایی) می‌شود. با این حال، در برخی موارد، ست این مبل شامل تعداد نفرات بیشتری نیز می‌تواند باشد، به عنوان مثال، ست مبل کلاسیک شامل چهار تکی، دوتایی و تری‌تایی نیز در بازار موجود است. در هر صورت، تعداد نفرات ست مبل کلاسیک، بسته به نیاز و سلیقه خریدار متفاوت است.

جنس چوب مبلمان کلاسیک

در مبلمان کلاسـیک از چوب های سخت و مقاوم مانند بلوط، نارنج، داریو، سرو و گردو استفاده می‌شود. علاوه بر این، اغلب از چوب‌های قابل حک و رنگ آمیزی مانند سرو، تاغ و صنوبر نیز در تولید مبلمان کلاسیک استفاده می شود. به طور کلی، چوب های با دوام و با کیفیت بالا برای تولید مبلمان  انتخاب می‌شوند.

جهت دیدن دییگر محصولات و خرید روی لینک کلیک کنید.